میزان مرگ و میر از بیماری کلیوی ناشی از دیابت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

میزان مرگ و میر از نفروپاتی دیابتی؟ با تغییر در شیوه زندگی و عادات غذایی چیست، بروز دیابت تبدیل شده است بسیار بالا. گزارش شده است که همراه با دیابت بیماری مزمن کلیه در حدود 40٪ در ایالات متحده آمریکا و 64٪ در چین است.

از نفروپاتی دیابتی باید میزان بالایی از بروز، آن را تبدیل به یکی از عوامل اصلی نارسایی کلیه. همراه با نارسایی کلیه، بسیاری از عوارض دیگر مانند بیماری های قلبی عروقی، سکته قلبی، سکته مغزی و غیره، حتی ممکن است باعث عوارض تهدید کننده زندگی است.

با توجه به تحقیقات بالینی، پزشکان به برخی از داده های آماری به طوری که بیماران میزان مرگ و میر بالا از بیماری کلیوی ناشی از دیابت یا نفروپاتی دیابتی را درک کنید.

دیابت حساب برای 44٪ از تمام موارد نارسایی کلیه، که می تواند زندگی بیماران تا حد زیادی کوتاه. وقتی نفروپاتی دیابتی در نارسایی کلیوی بدتر، بیماران ممکن است از بیماری های قلبی عروقی رنج می برند و میزان مرگ و میر آن است در مورد 1.7 برابر بیش تر از بیمارانی که این مشکلات را ندارد. به عنوان یک حمله قلبی میزان مرگ و میر از نفروپاتی دیابتی 1.8 برابر بیشتر از افراد دیگر که دارای یک حمله قلبی را افزایش می دهد.

علاوه بر این عوارض، قند خون بالا، فشار خون بالا و پروتئینوری نیز مرگ و میر بیماری دیابتی کلیوی و پیشرفت بیماری کلیوی تاثیر می گذارد. خب سطح کنترل قند خون، فشار خون و از دست دادن پروتئین، احتمال بروز نارسایی کلیوی و قلبی عروقی را کاهش دهد.

در حال حاضر، ما باید یک مرور کلی از میزان مرگ و میر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت. برای پاسخ مورد نیاز است، شما می توانید بیماری توضیحات خود را و یا گزارش آزمون برای enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا در فرم زیر ترک آنها را. سپس پزشکان در اینجا می توانید پاسخ در جزئیات را. علاوه بر این، پزشکان نیز ممکن است شما را راهنمایی به دنبال یک درمان مناسب طرح، رژیم غذایی و شیوه زندگی برای بهبود پیش آگهی.

http://enfermedad-renal.com/la-nefropatia-diabetico/1926.html





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، درمان نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: